Centrala / Oddział

Serwis Komputerowy
Poznań

Os. Stare Żegrze 112, 61-249 Poznań

Więcej informacji Poznań

Oddział

Serwis Komputerowy
Jarocin

ul. Wrocławska 79, 63-200 Jarocin

Więcej informacji Jarocin
  • Bezpłatna diagnoza usterki
    i wycena naprawy.

  • Czyszczenie i konserwacja układu
    chłodzenia gratis.

  • Zawsze wystawiamy gwarancję.

  • Używane laptopy z gwarancją
    w naszym serwisie.

  • Profesjonalne naprawy
    i najniższe ceny.

  • Witaj! Firma SE-KO prowadzi serwis laptopów, komputerów, monitorów, tabletów, telewizorów, projektorów i elektroniki przemysłowej.

    Zamów kuriera

    Firma / Imię i nazwisko (wymagane)

    NIP

    Ulica (wymagane)

    Miasto (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Orientacyjne godziny odbioru (wymagane)
    między: a

    Urządzenia odsyłane do naprawy (wymagane)

    Ilość urządzeń (wymagane)

    Dodatkowe wyposażenie

    Ilość paczek (wymagane)

    Orientacyjna waga (wymagane)
    kg

    Opis uszkodzenia (wymagane)

    Forma płatności (wymagane)

    Akceptuję regulamin

    captcha
    Treść z obrazka powyżej:

    Se-Ko Serwis Komputerowy – ogólnopolska usługa serwisowa

    Skorzystaj z naszej oferty niezależnie od miejsca swojego zamieszkania.

    Informacje ogólne i koszty związane z wysyłką.

    • CENNIK: firma kurierska UPS
      Cena przesyłki, opcją za pobraniem – 25 zł brutto
      Cena przesyłki, opcją przedpłata na konto – 18 zł brutto.
    • Każda przesyłka ubezpieczona jest na kwotę 5000 zł
    • Klient płaci tylko raz (za przesyłkę zwrotną) – opłata pobierana jest po naprawie sprzętu.
    • Koszt odbioru przesyłki od klienta jest bezpłatny (tylko w przypadku kiedy klient wyrazi zgodę na naprawę)
    • Diagnoza i wycena naprawy jest bezpłatna, w przypadku niewyrażenia zgody na naprawę klient ponosi tylko opłatę za przesyłkę kurierską w obydwie strony.

     

    Przebieg realizacji zamówienia serwisu online

    • Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zgłoszenia, dostaną Państwo potwierdzenie w postaci e-maila zwrotnego.
    • Na drugi dzień roboczy kurier odbiera sprzęt w wyznaczonym przez Państwa terminie i miejscu.
    • Po dostarczeniu przesyłki do Se-Ko Serwis zostaje nadany numer zlecenia serwisowego np. 04000/2013, który otrzymacie Państwo w mailu.
    • Po około 5 dniach roboczych informujemy Państwa o całkowitych kosztach i przybliżonym terminie naprawy. Jeżeli nie wyrażą Państwo zgody na naprawę, sprzęt zostaje zwrócony w niezmienionym stanie firmą kurierską.
    • Po naprawie informujemy telefonicznie i ustalamy szczegóły wysyłki naprawionego sprzętu.
    • W zależności od wybrania opcji płatności w formularzu zgłoszeniowym, naprawiony sprzęt zostaje wysłany do klienta po przedpłacie lub za pobraniem. 

     

    W przypadku pytań prosimy o kontakt: 530-555-215